Etappe 5: volbracht ✅

6 januari 2022 - Riyad, Saoedi-Arabië

Na de lange etappe van gisteren vanmorgen weer vroeg op voor dag 5 van de rally!

Met 395 km proef en 200 km verbinding weer een mooie uitdaging.

Onderweg ook weer enkele bijzondere creaties tegen  gekomen:

568831F1-DC71-4E0A-A9AE-CBCC555337C6

3E0B780A-E548-4A8D-9C37-96877AB8BA67

De proef verliep verder uitstekend zonder enige problemen en dat is ook weer een keertje lekker na alle problemen van de afgelopen dagen.

Mooi op tijd gefinished en ruim voor het donker binnen!

ik had al eerder eens verteld dat ik nog eens uit zou leggen hoe wij op dit moment navigeren met de nieuwe Ipad van de organisatie:

5864169C-EC9A-4111-BCBD-B02FC7771CA8

07BCFE91-7C12-4FBD-ACC7-579B5021739C

Op de laatste foto links zie je de Ipad die we van de organisatie krijgen, hierop zie je op het bovenste gedeelte de tripmeter met afstand die we hebben gereden, en de pijl en CAP stand (dat zijn de graden die we rijden).

4CA48601-4D2C-457A-BB43-B547DBDB06EC

Het onderste gedeelte is het routebook. Hier word bij elk belangrijk punt op de route de km stand vermeld incl. een tekening van de situatie. Deze tekening kan dan een gevaar bevatten of een kruising, aangevuld met de hoek (CAP) die we moeten rijden als er bijvoorbeeld geen duidelijke pad te zien is.

De rechtse losse meters op de foto zijn weer een extra aanvulling die we als ondersteuning gebruiken om bepaalde gevens extra uit te lichten zoals de km stand en de hoek (CAP).

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeroen:
    6 januari 2022
    Mooi goed bezig hopelijk gaat het nu iedere dag nog wat beter succes nog!
  2. Wil Derks:
    Respect
  3. Gaston van der Heijden:
    7 januari 2022
    Goed bezig maat! Vandaag nog even goed navigeren(werkt perfect volgens de deelnemers),gas geven en dan is de rustdag in zicht. Kunnen jullie even bijkomen!
  4. Wil de Beijer:
    7 januari 2022
    Wat een zesde etappe, knap gedaan!