Eerste top 10

10 januari 2022 - الملينية, Saoedi-Arabië

De eerste special na de rustdag was meteen een zware! Vanaf het begin hadden we problemen met de hoge temperaturen van de motor. De temperaturen lopen hier in het zuiden ook weer wat hoger op, waardoor het koelen van de motor weer een probleempje begint te worden.

met een behouden tempo konden we toch aardig bijbenen met de top tien.

AEE2EC4B-0A53-4698-9905-2C0B226B332A

onderweg hadden we met vele andere enkele moeilijke roadbook punten en moesten we twee keer terug om een waypoint te zoeken. Maar achteraf hoorden we dat er velen grote problemen met het navigeren hadden. Dus hadden wij het achteraf niet eens zo slecht gedaan!

10 km voor het einde reden we nog een band kapot, en net toe we wegreden haalde ons een Italiaan in, die 50 mtr later meerdere malen over de kop sloeg. We hebben deze coureurs snel kunnen bevrijden en hebben daarna hun auto weer op de wielen gezet.

Echter door dit op onthoud finishte we net in het donker.
Maar tot onze eigen verassing toch een mooie 10e plek!

morgen zware etappe van 400km met nog eens 430km verbinding erbij.

Wordt een lang dagje!

3564F6EE-64AC-4EDF-AB04-87B78A805558

1. Rianne Corstiaans:
    Ga zo door.👍
  2. Hendri verbaant:
    10 januari 2022
    Goed bezig zo proberen vol te houden en stilletjes aan naar een etappe over winning proberen te rijden
  3. Peter de kroon:
    10 januari 2022
    Mooi ga zo verder, en Hans zal het eens voor doen hoe het moet in de wasstraat.
  4. Noud en francien:
    10 januari 2022
    Goed bezig ga zo door.succes
  5. Sebastien Cazeaux:
    12 januari 2022
    Volgend jaar zou ik graag willen kijken naar de mogelijkheid om jullie te steunen middels sponsoring i.s.m. met Q8 Oils of Avia Michiel ! Ben inmiddels behoorlijk fan geworden ! Gr van de olieboer en Vollenhoven Olie !